ماشین لباسشویی بوش کد خطا لباسشویی تعمیر در کرج
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی بوش کد خطا لباسشویی تعمیر در کرج

کد خطا یا ارور E16 – ارور F16 در ماشین لباسشویی بوش :

درب ماشین لباسشویی بوش به درستی بسته نشده است و یا اینکه سوئیچ درب لباسشوئی بوش دچار خرابی شده است .در هنگامی که این کد خطا را مشاهده می کنید دقیقا حالتی را مشاهده خواهید کرد که انگار در ماشین لباسشویی بوش بسته نشده است . این به آن معناست که یا سوئیچ در ماشین لباسشوئی بوش دچار عیب و خرابی است و یا اینکه برد فرمان به دلیل فعال بودن سنسورهای امنیتی ، دستور بسته شدن میکروسوئیچ و در ادامه در ماشین لباسشویی بوش را نمی دهد . ادامه سوئیچ در را بررسی و در ادامه سنسورهای امنیتی را بررسی کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی

کد خطا – ارور E17 – ارور F17 در ماشین لباسشویی بوش :

سیستم ورودی آب ماشین لباسشویی بوش دچار ایراد شده است . توصیه ما این است که ابتدا شیر ورود آب ماشین لباسشویی را بررسی کنید . این ارور مربوط به این است که آب وارد ماشین لباسشویی نشده است . یا شیر آب ورودی بسته شده است ، یا آکواستاپ و شیربرقی ماشین لباسشویی بوش دچار خرابی شده است . این کد خطا در بسیاری از با ارور های پیغامی OPEN TAB – CLOSE TAB به نمایش در می آید.

کد خطا – ارور E18 – ارور F18 در ماشین لباسشویی بوش :

در هنگام مشاهده این کد خطا آب داخل ماشین لباسشویی مانده است و تخلیه نشده است . ما علت اصلی را پمپ میدانیم البته این تشخیص به صورت دقیق نمی باشد . در مواردی مشاهده شده است که اجسام صلب و یا البسه در مخازن گیر کرده و مسیر خروج آب بسته شده است.در اکثر موارد در هنگام مشاهده این کد خطا پمپ ماشین لباسشويی بوش دچار سوختگی و ایراد شده است .




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: